חדשות FIDIC - סמינר מקוון ניהול ערים ברות קיימא

חברים יקרים,
 
ערים חכמות וברות קיימא הן קונספט ההופך למציאות  בכל רחבי העולם. התפתחות זו באה לידי ביטוי על ידי הוספת תשתיות בערים קיימות, ניהול ותכנון משאבים בצורה יעילה והקטנת הפגיעה בסביבה.
 
תקן IOS 37101  אשר פורסם ביולי 2016, מניח את הבסיס למונחים, להתאמה ולתפעוליות בין תחומית, ומספק שפה משותפת ואחידה עבור הרגולטור ואנשי המקצוע.
 
הרינו להביא לתשומת ליבכם כי הוועידה לפיתוח בר קיימא של ארגון FIDIC  העולמי ( EFCA-FIDIC) בשיתוף UNEP  (תוכנית הסביבה של האו"ם, אגף הכלכלה ואגף מבנים וערים) ו- ISOCARP  (האגודה הבינלאומית של מתכנני ערים ואזורים) מפתחת סדרה של סמינרים מקוונים בנושא תקן ISO 37101  לניהול ערים ברות קיימא, כצעד ראשון לקראת פרסום ספר הדרכה וכלים מטעם FIDIC.
 
הסמינר המקוון  הראשון יערך ביום ה 23.5.17 בשעה 19:00 (שעון ישראל).
 
אלו מכם המעוניינים להירשם, מוזמנים לפנות לגב' מירים לבידי (Ms. Myriam LABIDI) בכתובת דוא"ל - fidic.pub@fidic.org ולציין כי הנכם מעוניינים להירשם לסמינר בנושא ISO 37101, את שמכם, שם המשפחה וכתובת הדוא"ל. כמו כן, יש לציין כי הנכם חברי הארגון (IOCEA) על מנת שיוכלו לוודא מול מזכירות הארגון את תוקף חברותכם, במידה ותדרשו לכך.
 
המשתתפים הרשומים יקבלו מארגון FIDIC  קישור רלוונטי להצטרפות לסמינר המקוון או הצעה לתאריך חלופי במקרה של עודף ביקוש.
 
לתשומת ליבכם, אלו מכם שמעולם לא השתמשו ב- GoToWebinar, יש להתקין את היישום המתאים לפני הסמינר המקוון. להתקנת היישום לחצו כאן.
 
לפרטים נוספים בנושא קיימות עירונית ותקן ISO 37101, אנא לחצו כאן.
 
בברכה, 
מהנדס קוטרוש אדריאן – נציג הארגון בפידיק