ההרשמה הסתיימה - הרצאה נוספת בנושא 'פיקוח עליון - משמעויות משפטיות לאור החוק והפסיקה העדכנית'

לאור ההיענות הערה של חברי הארגון  בנושא יזמנו עבורכם ולנוחיותכם הרצאה חשובה נוספת:  
'פיקוח עליון - משמעויות משפטיות לאור החוק והפסיקה העדכנית'


חברים יקרים, 
במסגרת הייעוץ המשפטי השוטף הניתן מעת לעת על ידי יועמ"ש הארגון, עולה ומתחדד הצורך בהבהרת הדרישות המשפטיות והחוקיות בכל הנוגע לאחריות המתכננים החתומים כמבצעי הפיקוח העליון בפרויקטים השונים שבאחריותם. 

מאז מתן פסק הדין בעניין "טרויהפט" על ידי בית המשפט העליון לפני מספר שנים, קיימת מגמה ברורה בפסיקת בתי המשפט בישראל של העלאת רף האחריות המוטלת על מבצעי הפיקוח עליון. לאחריות זו קיימים גם היבטים פליליים ולכן חשוב ביותר כי כל מתכנן יידע ויכיר את תחומי האחריות המוטלת עליו, את ההגדרות הקבועות בחוק לתפקיד מבצע הפיקוח העליון, את המשמעויות של חתימה גם על תפקיד ה"אחראי לביקורת" וכיו"ב, נושאים הקשורים לכך.

בהרצאה שתועבר על ידי יועמ"ש הארגון, ממשרד הרצוג פוקס נאמן, יידונו כל הנושאים המוזכרים לעיל. כמו כן, יוצגו בפני חברי הארגון הגדרות הפיקוח העליון הקבועות בחוק ובתקנות, יובאו כללי "עשה" ו"אל תעשה" במסגרת ביצוע פיקוח עליון, יוסברו משמעויות קיומם של מפקח צמוד ואחראי לביקורת הנפרדים ממבצע הפיקוח העליון, יוצגו בפני המשתתפים כלים להגנה על המתכננים וכן יפורטו תכני פסקי דין עדכניים אשר ידגימו את תפיסת בתי המשפט את התפקיד ואת האחריות בגין תפקיד זה.

2.3.16 באולם סטודיו 2 (קומת פרטר), ZOA  (בית ציוני אמריקה), אבן גבירול 26 ת"א 

** ההרשמה על בסיס כל הקודם – מספר המקומות להרצאה מוגבל!


בברכה,
מזכירות הארגון