הודעה בדבר סיום קורס להכשרת בוררים ומומחים

חברים יקרים,

הנכם מגיעים היום למפגש האחרון של הקורס להכשרת בוררים ומומחים, אשר התקיים בשת"פ מלא, עם המוסד לבוררות עסקית והנשיא העומד בראשו - עו"ד מנשה כהן.

את הקורס הוביל במקצועיות רבה וכדרכו בקודש, בתפקיד רכז אקדמי, מר מוטי גלוסקה, אשר עמד עמכם בקשר רציף ושוטף, בכל מהלך הקורס וזאת בתיווך הארגון והעוסקים במלאכה מטעמו.

עם סיום הקורס, אנו מבקשים לברך אתכם ולקוות, כי תשכילו לעשות שימוש חיוני ויעיל בכישורים שהוקנו לכם במהלכו וזאת במסגרת עבודתכם השוטפת כבעלי משרדים עצמאיים בענף ההנדסה והאדריכלות.

זוהי הזדמנות להודות מקרב לב, לשדרת המרצים המעולה, אשר לקחה חלק בהעברת התכנים של הקורס, במסירות רבה ותוך כדי השקעה אישית ניכרת. תודות לעוסקים במלאכה מקרב המוסד לבוררות עסקית ובייחוד למנכ״לית, עו״ד גילה רבינוביץ, אשר בלעדיהם הקורס המשותף לא היה יכול לצאת לפועל.

לסיום אבקש להביא לידיעתכם, כי בנוסף למשאבים האדירים אותם השקיע הארגון בגיבוש ועריכת הקורס, לרבות ליווי צמוד ושוטף במהלכו, יחולק לכם היום בתום המפגש האחרון של הקורס, ספרו של השופט (בדימוס) - אורי גורן, ׳בוררות׳, במהדורת 2018 וזאת ככלי שימושי רב ערך במסגרת עיסוקכם בתחום זה ובעתיד.

בברכה,
עו"ד ליאור בר-און (ת.ניהולי)
מנהל כללי 
ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים