מכרז מס' 2019/14 לבחירת חברה לניהול וביצוע תהליך בקרה

שלום רב,

מצ"ב קישור למכרז - ניהול וביצוע תהליך הבקרה על פרויקט בניית דירות במסגרת מכרזי "מחיר למשתכן" - שפרסם אגף השיווק במשרד הבינוי והשיכון.
 
משרד הבינוי והשיכון מזמין תאגידים לניהול פרויקטים, להם התמחות בתחומי הנדסת תעשיה וניהול ו/או ניהול פרויקטים הנדסיים- למתן הצעות למתן שירותי ניהול ובקרה במסגרת מסלולי מכרזי "מחיר למשתכן" ברחבי הארץ המפורסמים על ידי רשות מקרקעי ישראל. זאת, לצורך בקרה על הפעילות בכל אחד ממסלולי השיווק הקיימים או מסלולי שיווק עתידיים שיחליט עליהם המשרד ו/או גורם ממשלתי אחר. הזוכה במכרז יידרש לבקר ולדווח על פעילות היזמים ועל מילוי כל המטלות על פי ההסכמים עימם, לרבות תנאי פרויקט "מחיר למשתכן" והכל בהתאם לתנאי המכרזים בהם זכו, החוזים שנחתמו עימם ובהתאם להנחיות המשרד ונהליו (הקיימים היום ונהלים חדשים שיפרסם בעתיד), על עדכוניהם מעת לעת, לביצוע כל השירותים הנדרשים במסמכי המכרז לרבות בקרה וליווי הזוכים והיזמים, הקמה וניהול של מוקד טלפוני.
 
יתכן כי המכרז יעניין חברים בארגון שלכם, אתם מוזמנים לפרסם את הקישור למכרז.
כמובן שהנוסח והמסמכים המחייבים הם אלה המופיעים במכרזי המכרז ובפרוטוקול מפגשי המציעים בלבד (שיתקיימו כמפורט במכרז ביום 16.9 וה-18.9 בשעה 10:00 במשרד הראשי של משרד הבינוי והשיכון בירושלים) וכאן מופיע רק קישור לנוחיות המתעניינים:
 
https://www.mr.gov.il/officestenders/Pages/officetender.aspx?pID=639126
https://www.mr.gov.il/Files_Michrazim/306790.pdf
 
בברכה,
אריאל רוזנברג
מנהל אגף בכיר שיווק, משרד הבינוי והשיכון