עדכון בדבר פניית הארגון למשרד הכלכלה - היעדר אפשרות לתשלום האגרה השנתית לרישוי מהנדסים ואדריכלים בדואר ישראל

חברים יקרים,
 
בהמשך לעדכון הקודם ששלחנו בנושא בתחילת השבוע, הרינו לעדכן אתכם בדבר המענה שקיבל הארגון מאת היחידה לרישום מהנדסים ואדריכלים במשרד הכלכלה, בעקבות פנייתנו החשובה.
 
כאמור בעדכון הקודם שנשלח אליכם, הארגון פנה למשרד הכלכלה לאחר שהאחרון ביטל השנה את האפשרות לשלם את האגרה השנתית לרישוי מהנדסים ואדריכלים בסניפי הדואר וקבע כי מעתה ואילך ניתן יהיה לשלם את האגרה אך ורק באמצעות תשלום כרטיסי אשראי או בהעברה בנקאית. 
 
במסגרת פנייתו זו, (לעיון לחץ/י כאן), קבל הארגון על כך שהחלטה זו פוגעת בחלק מחברי הארגון וכי על פי הידוע, היא לא הובאה לידיעת ציבור המהנדסים והאדריכלים באופן נגיש וברור. 
 
תשובת היחידה לרישום מהנדסים ואדריכלים לפניית הארגון, אשר התקבלה במשרדי הארגון, הסבירה את המקור להנחיה החדשה, בכך שבעקבות כשלים טכניים רבים שאירעו במסגרת עבודת המשרד עם בנק הדואר, הוחלט להפסיק את האפשרות לשלם את האגרה באמצעות הדואר. יחד עם זאת, עדיין ניתן לשלם את האגרה גם ללא שימוש בכרטיס אשראי, באמצעות העברה בנקאית באתר התשלומים של ממשל זמין, או באמצעות תשלום בעמדות התשלום הממשלתיות הממוקמות במוקד קבלת הקהל. 

תשובת משרד הכלכלה, אשר מפרטת את כל דרכי תשלום האגרה האפשריות, (לחץ/י כאן).

בנוסף, ובזכות פניית הארגון בנושא, משרד הכלכלה החליט להאריך בחודש את תוקף תשלום אגרת רישוי ללא החלת כפל אגרה, כך שזה יוכל להתבצע עד ליום 30.4.2016.
 
בברכה, 
עו"ד ליאור בר-און (ת. ניהולי),
מנכ"ל