"לכתוב ולקלוע" - כתיבה שיווקית ועסקית בעידן הדיגיטלי

סביבת העבודה המודרנית מתאפיינת בעומס מטלות, בריבוי מתחרים ובחוסר זמן (וסבלנות) מצד לקוחות, ספקים וקולגות. 
אנו נדרשים לעיתים קרובות לבטא את עצמנו בצורה ברורה ויעילה – אך המציאות מלמדת כי רבים מאתנו מתקשים להעביר את המסר הרצוי בצורה ממוקדת, עושים שימוש שגוי בשפה, משדרים חוסר רצינות – ולמעשה מפספסים את המטרה שרצינו להשיג ואף מביאים לנטישת הקורא או הגולש. 
הסדנה תעסוק בעקרונות הכתיבה העסקית, בטכניקות להעברת מסרים ובדרך הנכונה להציג תוכן שיווקי ותדמיתי, מטרתה היא לשפר את מיומנויות הכתיבה של המשתתפים בה, להקנות כלים לחשיבה נכונה, לסייע להתאים את המסר לקהל היעד וללמד לנצל בצורה נכונה את ה'במה' שניתנה. 

בין הנושאים הנלמדים:
ההיערכות לכתיבה – שלב החשיבה
טכניקות להעברת מסרים
כללים לכתיבה נכונה
המרת טקסטים לשפה האינטרנטית
כתיבת דוא"ל ומכתבים רשמיים 
ההיבט הטכני של הכתיבה הנכונה 
טעויות כתיבה נפוצות 
כתיבה תמציתית ועניינית

את הסדנה יעביר עו"ד עידו הנדל, מומחה לכתיבה שיווקית ועסקית.

הסדנה כוללת שני מפגשים: מפגש א'- ביום שני ה- 3.3.14 ומפגש ב' ביום שני ה- 10.3.14 

בין השעות 17:00-20:00,  בבית המהנדס והאדריכל, אולם לשכה קומה 2, דיזנגוף 200 ת"א


הסדנה כוללת תרגול, יש להגיע עם מחשב נייד

בברכה,
עו"ד ליאור בר-און (ת. ניהולי),
מנכ"ל