מהנדסי תנועה ותחבורה

שינוי תקנון איגוד מהנדסי תנועה ותחבורה – בהמשך לביטול אסיפה הכללית מיום 18.3.14

חברים יקרים,
 
ביום 18.3.2014 הייתה אמורה להתכנס האסיפה הכללית של איגוד מהנדסי תנועה ותחבורה, אשר לגביה נתבקשתם לאשר השתתפות, כפי שנמסר לכם מראש בדיוורי תזכורת רבים.  בהודעה מיום 18.3.14, בוטלה האסיפה וזאת משום שבפועל, חרף התזכורות הרבות שנשלחו בנושא, אישרו בסך הכול 4 חברי איגוד הגעה לאסיפה, ולכן בשל היעדר קוורום נדרש לקיומה של האסיפה הכללית שהינו מחצית מחברי האיגוד (בכפוף לתקנון האיגוד הנוכחי) בוטלה האסיפה. 

האסיפה הכללית הייתה אמורה לדון, בין היתר, בשינוי תקנון האיגוד ועדכונו – כפי שהוצע על ידי יועמ"ש הארגון. התקנון הקיים כיום לאיגוד הינו תקנון מיושן ולא רלוונטי, אשר לא השתנה משך עשרות שנים וזקוק להתאמות ועדכונים לתקופה הנוכחית.
 
לפיכך ועל מנת לאפשר את המשך ניהול האיגוד, סוכם עם יו"ר האיגוד (בעצת יועמ"ש הארגון), על קיום הצבעה בין חברי האיגוד באמצעות הדוא"ל לאישור התקנון החדש
מיותר לציין, כי אישור התקנון המעודכן אשר איננו כולל התניית קוורום של מחצית מספר החברים הרשומים באיגוד, יאפשר עם אישורו את קיומן של האספות הכלליות של האיגוד בכל קוורום שהוא, וכן קיום בחירות ליו"ר האיגוד ולהנהלתו באמצעות הדוא"ל, מבלי לחייב את חברי האיגוד להיות נוכחים פיזית באסיפה כללית.
 
לאור האמור, ניתן לעיין בטיוטת התקנון החדש המוצע באמצעות הקישור מטה (הנוסח הישן מצוי באתר הארגון). אנא העבירו את אישורכם לשינוי התקנון וזאת עד ליום 15.5.14.

** מצ"ב לעיונכם סיכום פעילות יו"ר תא תנועה

בברכה
מזכירות הארגון