מהנדסי בטיחות אש

איגוד מהנדסי בטיחות אש - הודעה בדבר הגשת מועמדויות לתפקיד יו"ר האיגוד וחברי הנהלה


חברים יקרים,

בהמשך להחלטת האסיפה הכללית שהתקיימה ביום 18.5.2015, במסגרתה אושר תקנון האיגוד החדש והוחלט על קיום בחירות, אנו מודיעים בזאת על קיום הליך בחירות לתפקידי יו"ר האיגוד וחברי הנהלת האיגוד, שתתקיים במהלך התקופה הקרובה.

לפיכך וכאמור, הבחירות יתקיימו בשלושה שלבים מרכזיים:

בשלב הראשון, נבקש מכל מי שמעוניין להעביר עד ליום 29.6.15 בשעה 12:00 ישירות למזכירות הארגון (באמצעות שליחת דוא"ל חוזר) את המועמד/ת מטעמכם לתפקיד יו"ר ההנהלה וכן את המועמדים מטעמכם לתפקיד חבר הנהלת האיגוד.

בשלב השני, לאחר קבלת המועמדים מטעמכם כאמור עד לתאריך הנקוב, תפורסם לידיעתכם עד ליום  6.7.15 רשימת המועמדים הסופית להצבעה אישית של כל חבר/ת איגוד.
בשלב השלישי, כל חבר איגוד שיהיה מעוניין להשתתף בבחירות, ישלח את הצבעתו, שתכלול שם אחד מתוך המועמדים לתפקיד היו"ר ועד 3 שמות מתוך המועמדים לחברי הנהלה, באמצעות הדוא"ל, ליועמ"ש הארגון אשר מהווה גורם ניטרלי חיצוני, בכתובת - rothm@hfn.co.il

ההצבעה תתאפשר עד ליום 3.8.15 בשעה 12:00. פרסום תוצאות הבחירות יתבצע עד ליום 10.8.15.

 היועמ"ש ישמור על חשאיות ההצבעה ולא יעביר לאיש את זהות המצביעים ואת תוכן הצבעת כל חבר, אלא יעביר למזכירות הארגון את התוצאות המספריות בלבד – כמה קולות קיבל כל מתמודד, וזאת באמצעות דו"ח שיוכן מראש. 


לפיכך ובהתאם לשלב הראשון – אנא העבירו עד ליום 29.6.15 בשעה 12:00 ישירות למזכירות הארגון (באמצעות שליחת דוא"ל חוזר) את המועמד/ת מטעמכם לתפקיד יו"ר ההנהלה וכן את המועמדים מטעמכם לתפקיד חבר הנהלת האיגוד.

נבקש לציין, כי נוסח תקנון האיגוד המאושר, עודכן לנוחיותכם באתר הארגון בכתובת – www.iocea.org.il

בברכה,
מזכירות הארגון