מהנדסי מבנים וגשרים

הארכת הליך הצבעה בבחירות לתפקיד יו"ר וחברי הנהלה איגוד מהנדסי מבנים וגשרים - הצבעה עד ליום 15.4.15

חברים יקרים שלום רב,

לצערנו הרב, בתום התקופה הייעודית שנקצבה לצורך הצבעה לתפקידים העומדים על הפרק בהנהלת איגוד מבנים וגשרים, ההשתתפות בהצבעה הייתה דלה מאוד, וזאת כאשר בניגוד למצופה מספר ההצבעות שהתקבלו במסגרת ההצבעה הינו נמוך ביותר. 

על רקע זה, הוחלט לקצוב פרק זמן נוסף לצורך ההצבעה בבחירות לתפקידים יו"ר האיגוד וחברי הנהלה באיגוד מבנים וגשרים עד ליום15.4.15  (מצ"ב לו"ז מעודכן לבחירות).

לתפקיד יו"ר האיגוד, מתמודדים המועמדים הבאים:
- מהנדס יצחק שטרן
- מהנדס רז מור

לתפקידי חברי הנהלה:
- מהנדס רז מור
- מהנדס אליעזר שמיר
- מהנדס חנוך צחר
- מהנדס מוטי כהן

נבקש מכל חבר איגוד המעוניין להשתתף בבחירות, לשלוח את הצבעתו, שתכלול שם אחד מבין המועמדים לתפקיד היו"ר ועד שלושה שמות לתפקיד חברי הנהלה, באמצעות הדוא"ל ליועמ"ש הארגון, עו"ד מאור רוט, אשר מהווה גורם ניטרלי חיצוני, בכתובת - rothm@hfn.co.il

יצוין, כי האיגוד פועל לרווחתנו ולקידום האינטרסים של כולנו, ומשכך הוא רואה חשיבות עליונה בכך שההשתתפות בהצבעה לתפקידי ההנהלה באיגוד מבנים וגשרים תהיה גבוהה ככל הניתן על מנת להגביר את המעורבות של חברי הארגון באיוש התפקידים שיקבלו החלטות הנוגעות אליהם, והכל על פי תקנון האיגוד.

לאור זאת, הארגון רואה לנכון לקרוא לחברי האיגוד אשר טרם מימשו את זכות ההצבעה העומדת להם לעשות שימוש בזכות זו במהלך תקופת הזמן הנוספת שנקצבה וליטול חלק פעיל בהליך הבחירות הדמוקרטי.

נודה על היענותכם והשתתפותכם בהליך הבחירות.

לתשומת ליבכם - היועמ"ש ישמור על חשאיות ההצבעה ולא יעביר לאיש את זהות המצביעים ואת תוכן הצבעת כל חבר, אלא יעביר למזכירות הארגון את התוצאות המספריות בלבד – כמה קולות קיבל כל מתמודד, וזאת באמצעות דו"ח שיוכן מראש.  


ההצבעה תתאפשר עד ליום 15.4.15 בשעה 12:00

בברכה,
מזכירות הארגון