עדכון בדבר ישיבה עם סגן בכיר לחשכ"ל מיום 22.5.13


חברים יקרים,
 
הריני להביא לידיעתכם כי ביום 22.5.13, התקיימה לבקשתנו ישיבה נוספת באגף החשב הכללי, במשרדו של סגן בכיר לחשב הכללי, מר מוטי אלישע.
בישיבה לקחו חלק מטעם הארגון, פרופ' ירון זליכה (החשב הכללי לשעבר), עו"ד אברהם פורז ונציגי הארגון. מטעם אגף החשב הכללי לקחו חלק מר מוטי אלישע ונציגים רלוונטיים מטעמו.
 
במהלכה של הישיבה הוצגה על ידי פרופ' זליכה חוות הדעת שגיבש עבור הארגון ובמסגרתה הועלתה החשיבות הרבה שבקיום מכרזי איכות והתקשרות באמצעותם אל מול החסרונות המערכתיים הרבים שבקיום מכרזי מחיר.
 
הישיבה הייתה עניינית והתנהלה ברוח טובה מאד, תוך כדי העלאת העמדות השונות והצגתן בפני הנוכחים.  
 

בתום הצגת חוות הדעת והעקרונות החשובים אותם מקדם הארגון, הציג החתום מטה את עמדת הארגון במגוון הסוגיות שבבסיס ערכי שעת העבודה למתכננים ומנהלי פרויקטים וביניהן את הסתייגות הארגון מהפחתות התעריף המרבי של ערכי השעה (במדרגותיהן השונות), על-ידי מזמיני עבודה ממשלתיים שונים.
 
עמדות אלו זכו במהלך הצגתן לתמיכתו המקצועית של פרופ' זליכה, כך שבתום הישיבה הודיענו מר אלישע, כי בכוונתו לקדם הוצאת הבהרה רלוונטית והנחייה מטעמו לכלל חשבי המשרדים לפיה, עליהם להימנע מלבצע הפחתות בתעריף המרבי שנקבע על ידי אגף החשכ״ל לאחר הדיונים הרבים והמשותפים שהתקיימו במהלך השנים עם הארגון.
 
לכשתצא הבהרה רלוונטית, נעבירה לידיעתכם בהתאם. 
   
בברכה, 
עו"ד ליאור בר-און (ת. ניהולי),
מנכ"ל