נפתח מחזור ייעוץ נוסף - הזמנה לייעוץ כלכלי אישי ללא תשלום/שירות לחברי הארגון

חברים יקרים,

אנא רשמו בפניכם, כי לאור בקשות נוספות ובעקבות התועלת הרבה ושביעות רצון החברים מתהליך הייעוץ הקודם (יושם מס' פעמים במהלך שנת 2013 וכן בשנת 2012) קידמה וועדת המשרדים הצעירים בארגון, בראשותה של אדר' עדנה מור, תהליך ייעוץ נוסף אשר יחל בחודש מרץ 13.
כפי הידוע ובמטרה לסייע באמצעות ייעוץ לחברי הארגון בנושאים כספיים, כלכליים ובהכרת תעריפי התכנון השונים של הגופים הציבוריים, יתקיימו אחת לחודש מפגשי ייעוץ אישיים  במסגרת כוללת של 3 שעות (במשרדי הארגון), עם נציג רלוונטי של חב' פריסייס.
המפגשים יתקיימו בכפוף לרישום מראש וללא עלות (מס' המקומות מוגבל!). 

כמו כן, המפגשים האישיים יתנהלו במתכונת אישית בת חצי שעה לכל חבר/ת ארגון (סה"כ 6 מפגשי ייעוץ אישיים במפגש חודשי בין 3 שעות). 

**ההשתתפות בייעוץ האישי מותנית בתשלום דמי החבר לשנת 2012 ו/או 2013!**

על מנת לאפשר היערכות מוקדמת של הכלכלנים מחב' פריסייס ומטרה למנוע ביטול זמן מיותר במהלך הישיבות עצמן, חברי ארגון המעוניינים לקבוע מועד לייעוץ אישי במסגרת המועדים המצוינת מטה, מוזמנים לשלוח את הקובץ המצ"ב בדוא"ל חוזר – irgun@iocea.org.il (לא תתאפשר קביעת מועד לייעוץ ללא מילוי המסמך המצ"ב).

לאחר שהבקשות תתקבלנה ובהתאם לזמינות השעות האפשרית בכל מועד, תקבע שעת הייעוץ הספציפית (חצי שעה סה"כ).  

המפגשים החודשיים יתקיימו בתאריכים הבאים – 
22.4.13 בין השעות 19:00-17:30

לתשומת ליבכם – בשל מגבלת כמות החברים אותם ניתן לרשום לייעוץ במסגרת המועדים הללו, ירשמו רק אלו אשר יעבירו את טופסיהם בהקדם.

בברכה,
עו"ד ליאור בר-און (ת.ניהולי),
מנכ"ל