מהנדסים גיאוטכניים

הודעה בדבר קיום בחירות לתפקיד יו"ר האגוד/חברי הנהלה - אגוד מהנדסים גיאוטכניים

איגוד אגוד מהנדסים גיאוטכניים

חברים יקרים,

כפי שהובא לידיעתכם, יו"ר האיגוד כינס וקיים אסיפה שנתית ביום 17.12.12.
האסיפה דנה, בין היתר, בטיוטת תקנון האיגוד המעודכן (נוסחה על ידי יועמ"ש הארגון) ואישרה אותה בשינויים המתבקשים על ידה.
נוסח תקנון האיגוד המאושר, הועבר לידיעתכם בהודעה מיום 2.1.13 וכן עודכן לנוחיותכם באתר הארגון בכתובת- http://www.iocea.org.il/Items/02635/takanon1.pdf

התקנון המעודכן מאפשר קיום בחירות לתפקיד יו"ר האיגוד וההנהלה באמצעות הדוא"ל ולכן אנו מודיעים בזאת על קיום הליך בחירות שיתקיים בחודשיים הקרובים. 

הבחירות יתקיימו בשלושה שלבים מרכזיים:

בשלב הראשון, נבקש מכל מי שמעוניין להעביר עד ליום 24.1.13 בשעה 12:00 ישירות למזכירות הארגון (באמצעות שליחת דוא"ל חוזר) את המועמד/ת מטעמכם לתפקיד יו"ר ההנהלה וכן את המועמדים מטעמכם לתפקיד חבר הנהלת האיגוד.
בשלב השני, לאחר קבלת המועמדים מטעמכם כאמור עד לתאריך הנקוב, תפורסם לידיעתכם עד ליום 3.2.13 רשימת המועמדים הסופית להצבעה אישית של כל חבר/ת איגוד.
בשלב השלישי, כל חבר איגוד שיהיה מעוניין להשתתף בבחירות, ישלח את הצבעתו, שתכלול שם אחד מתוך המועמדים לתפקיד היו"ר וחמישה שמות מתוך המועמדים לחברי הנהלה, באמצעות הדוא"ל, ליועמ"ש הארגון אשר מהווה גורם ניטרלי חיצוני, בכתובת - rothm@hfn.co.il.
היועמ"ש ישמור על חשאיות ההצבעה ולא יעביר לאיש את זהות המצביעים ואת תוכן הצבעת כל חבר, אלא יעביר למזכירות הארגון את התוצאות המספריות בלבד – כמה קולות קיבל כל מתמודד, וזאת באמצעות דו"ח שיוכן מראש. 
ההצבעה תתאפשר עד ליום 28.2.13 בשעה 12:00.

לפיכך ובהתאם לשלב הראשון – אנא העבירו  עד ליום 24.1.13 בשעה 12:00 ישירות למזכירות הארגון (באמצעות שליחת דוא"ל חוזר) את המועמד/ת מטעמכם לתפקיד יו"ר 
ההנהלה וכן את המועמדים מטעמכם לתפקיד חבר הנהלת האיגוד. 

 

בברכה,
מזכירות הארגון